Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Detekce jízdy na červenou
Šorf, Milan ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Špaňhel, Jakub (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá automatickou detekcí jízdy na červenou ze statické kamery. Teoretická část práce popisuje princip detekce, představuje některé metody zpracování obrazu pro detekci semaforů a automobilů a popisuje metriky pro jejich srovnávání. Práce se rovněž zabývá implementací aplikace pro porovnání úspěšnosti jednotlivých metod.
Řízení semaforů na skupině křižovatek
Kaleta, Radoslav ; Kapinus, Michal (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Práca je zameraná na riadenie skupiny križovatiek pomocou svetelnej signalizácie. Táto skupina obsahuje niekoľko križovatiek so senzormi, ktoré sú následne schopné riadiť aj susedné križovatky so SSZ. Riadnie je založené na systéme TAPIOCA, ktorý spadá pod systémy dynamického riadenia. Tento systém je implementovaný do existujúceho dopravného simulátoru, ktorý bol vytvorený ako bakalárska práca na FIT VUT v Brne.
Monitorovací program pro záznam provozu na sběrnici RS485
Zukal, Marek ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vyřešit záznam a zobrazení dat z řídící sběrnice světelného signalizačního zařízení. Pro záznam dat byl vytvořen program určený k provozu na vestavěném PC. Pro zobrazení signálního obrazu ze zaznamenaných dat byla navržena a implementována přenositelná aplikace s grafickým uživatelským rozhraním.
Model křižovatky s průmyslovou komunikací
Záviš, Jan ; Macho, Tomáš (oponent) ; Štohl, Radek (vedoucí práce)
V tomto diplomovém projektu je shrnutý teoretický úvod týkající se problematiky řízení světelných křižovatek. Dále je zde probraná problematika průmyslové komunikace, kde byl podrobněji popsaný protokol Ethernet/IP a protokol Modbus TCP. Následuje popis programovatelných automatů řady Logix. Potom se práce zabývá průzkumem trhu, kvůli nalezení nejvhodnějšího vývojového kitu, který je použitý jako testovací prototyp. Pak pojednává o vývojovém kitu s komunikačním modulem od firmy AND-TECH. Na nich byl vyvíjen software, konkrétněji knihovna pro porty procesoru, paměť a protokol Modbus TCP. Po ověření funkčnosti softwaru se přistoupilo k návrhu hardwaru. Z jedné části je vývojovým kitem a modulem a z druhé části jsou obvody vstupů a výstupů. Nesmí zde chybět zhodnocení výsledků zjištěných testovacím provozem. Na konci dokumentu jsou popsané chybné kroky, jež bylo nutné hardwarově opravit.
Model křižovatky s průmyslovou komunikací
Záviš, Jan ; Macho, Tomáš (oponent) ; Štohl, Radek (vedoucí práce)
V tomto diplomovém projektu je shrnutý teoretický úvod týkající se problematiky řízení světelných křižovatek. Dále je zde probraná problematika průmyslové komunikace, kde byl podrobněji popsaný protokol Ethernet/IP a protokol Modbus TCP. Následuje popis programovatelných automatů řady Logix. Potom se práce zabývá průzkumem trhu, kvůli nalezení nejvhodnějšího vývojového kitu, který je použitý jako testovací prototyp. Pak pojednává o vývojovém kitu s komunikačním modulem od firmy AND-TECH. Na nich byl vyvíjen software, konkrétněji knihovna pro porty procesoru, paměť a protokol Modbus TCP. Po ověření funkčnosti softwaru se přistoupilo k návrhu hardwaru. Z jedné části je vývojovým kitem a modulem a z druhé části jsou obvody vstupů a výstupů. Nesmí zde chybět zhodnocení výsledků zjištěných testovacím provozem. Na konci dokumentu jsou popsané chybné kroky, jež bylo nutné hardwarově opravit.
Detekce jízdy na červenou
Šorf, Milan ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Špaňhel, Jakub (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá automatickou detekcí jízdy na červenou ze statické kamery. Teoretická část práce popisuje princip detekce, představuje některé metody zpracování obrazu pro detekci semaforů a automobilů a popisuje metriky pro jejich srovnávání. Práce se rovněž zabývá implementací aplikace pro porovnání úspěšnosti jednotlivých metod.
Řízení semaforů na skupině křižovatek
Kaleta, Radoslav ; Kapinus, Michal (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Práca je zameraná na riadenie skupiny križovatiek pomocou svetelnej signalizácie. Táto skupina obsahuje niekoľko križovatiek so senzormi, ktoré sú následne schopné riadiť aj susedné križovatky so SSZ. Riadnie je založené na systéme TAPIOCA, ktorý spadá pod systémy dynamického riadenia. Tento systém je implementovaný do existujúceho dopravného simulátoru, ktorý bol vytvorený ako bakalárska práca na FIT VUT v Brne.
Monitorovací program pro záznam provozu na sběrnici RS485
Zukal, Marek ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vyřešit záznam a zobrazení dat z řídící sběrnice světelného signalizačního zařízení. Pro záznam dat byl vytvořen program určený k provozu na vestavěném PC. Pro zobrazení signálního obrazu ze zaznamenaných dat byla navržena a implementována přenositelná aplikace s grafickým uživatelským rozhraním.
Model oblasti pro projekt NOMŘÍZ
Přikryl, Jan
Tento dokument popisuje základní stavový model oblasti, používaný v aktualizované verzi algoritmu řízení (HRŠD) pro projekt NOMŘÍZ. Dokument je zkrácenou a neredigovanou verzí interního neveřejného implementačního dokumentu určeného pro interní potřebu UTIA AV ČR a ELTODO a.s..
Statistická analýza a průzkum vazeb v měřených dopravních datech
Brabec, M. ; Konár, O. ; Kasanický, I. ; Pelikán, E. ; Přikryl, Jan
Jedním z aktuálních problémů v dopravním výzkumu je problém dostupnosti obrovského množství nevyužitých dat, měřených telematickými systémy na dálnicích či městských komunikacích. Tato data obsahují mnohdy informace, jež – bez využití vhodných matematických nástrojů datové analýzy – zůstávají skryty a nevyužity při řízení dopravy. V rámci projektu Nové metody řízení dopravy v kongescích v intravilánu je naším cílem navrhnout nové algoritmy pro adaptivní řízení městské dopravní sítě. Současná verze algoritmů je založena na linearizovaném modelu vývoje délky fronty vozidel, čekajících na červenou, vycházejícím z klasického bilančního zákona zachování. Tento model je pro případy saturace doplněn alternativním modelem délky fronty jako funkce obsazenosti dopravního detektoru. Cílem práce, popsané v této zprávě, bylo prozkoumat možné další vazby a skryté stavy dopravního systému, ukryté v měřených datech a do této chvíle neuvažované v používaném dopravním modelu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.